Mezoterapi

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi; bir takım kullanıma hazır solüsyonların çok ince iğneler ile deri ve deri altı dokularına enjeksiyonu işlemidir. Bu solüsyonların içerisinde vitamin, mineral, hyalüronik asit, aminoasit, somon DNA, antioksidan ve enzim gibi cilt ve cilt altı dokularını tedavi eden maddeler bulunur.

Mezoterapi Nasıl Uygulanır?

Öncelikle kişinin detaylı olarak dermatolojik muayenesi yapılır ve kişinin problemine yönelik ürün tercih edilir. Bu ürünlerin biri ya da birkaçı karıştırılarak uygulanabilir. Mezoterapi öncesi anestezik krem kullanılarak cilt uyuşturulabilir. İşlem yaklaşık olarak 15-30 dk sürer ve kişi enjeksiyon işleminin ardından sosyal yaşantısına hemen geri döner.

Kadikoy Mezoterapi Uygulaması

Mezoterapi Uygulama Alanları Nelerdir?

• Saç dökülmesi
• İnce kırışıklıkların tedavisi
• Matlaşmış ve soluklaşmış cildin tedavisi
• Cilt gençleştirme
• Akne, çatlak (stria), yara ve yanık izi tedavisi
• Leke tedavisi
• Selülit tedavisi
• Göz çevresi problemlerinin (morluk ve ince kırışıklıklar vs. ) tedavisi

Mezoterapi Doktoru

Mezoterapi Sonrası Olası Yan Etki ve Komplikasyonlar Nelerdir?

İşlem bir enjeksiyon işlemi olduğu için enjeksiyon giriş noktalarında kızarıklık, morluk, hassasiyet ve ödem görülebilir. Bu durum geçicidir. Nadiren alerji ve enfeksiyon görülebilir.

Mezoterapi Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Uygulama alanına temastan kaçınılması, uygulama alanına 12 saat boyunca makyaj yapılmaması, uygulamadan sonra bir gün boyunca banyo yapılmaması ve güneşten kaçınılması önerilir.

Mezoterapi Kaç Seans ve Ne Sıklıkta Uygulanır?

Mezoterapi kişinin tedavi edilecek vücut bölgesine ve ihtiyacına göre 1-6 seans arasında ve 1-4 hafta aralıklar ile yapılabilir.

Saç Mezoterapisi

Saçlar, hem kadında hem de erkekte en değerli aksesuardır. Günde 100 telden fazla saç kaybı varsa bu durum saç dökülmesi olarak tariflenir. Genetik yatkınlık, hormonal düzensizlikler, vitamin eksiklikleri, stres, hava kirliliği ve mevsim geçişleri saç dökülmesinin temel nedenleri arasında sayılabilir. Saç dökülmesi olan kişi, öncelikle bir dermatolog tarafından muayene edilmeli, nedenlerin araştırılması için detaylı klinik öykü alınmalı ve gerekirse tetkik edilmelidir.
Saç mezoterapisi son dönemde saç dökülmesinin tedavisinde sıklıkla tercih ettiğimiz ve etkili bir uygulamadır. Saç mezoterapi ile vitamin, mineral, aminoasit, kafein vb. içeren solüsyonlar ince iğneler ile saç foliküllerinin bulunduğu bölgeye direkt olarak enjekte edilir. Bu solüsyonlar o bölgedeki kan akışını ve metabolizmayı hızlandırıp, saç köklerini canlandırır. Tedavi sonrasında saç dökülmesi durur, saç folikülleri güçlenir, kalınlaşır ve daha dayanıklı hale gelir. Aynı zamanda saç ekimi sonrası yapılan saç mezoterapisi, ekilen saçların dökülmemesini ve güçlenmesini sağlar.

Yüz ve Boyun Mezoterapisi

Yaşla birlikte derinin temel yapısal desteği olan kollajen ve hyalüronik asit miktarı azalır, elastik lifler gevşer. Bunun sonucunda ciltte ince kırışıklıklar oluşur ve cilt mat, soluk bir görünüm alır. Süreci geriye çevirmek ve cilt kalitesini arttırmak için mezoterapi son dönemlerde sıklıkla tercih ettiğimiz bir uygulamadır. Yüz ve boyun mezoterapisi sonrasında cilt ışıldar, nemlenir, daha canlı ve sağlıklı bir görünüme kavuşur. Seans sayısı ve sıklığı kişinin ihtiyacına göre belirlenir.

Kadikoy Mezoterapi İşlemi

Gözaltı Mezoterapisi

Gözaltı koyu halkalarının, torbalanma ve ince kırışıklıklarının tedavisinde uygulanmaktadır.

Selülit ve Gıdı Mezoterapisi

Selülit, deri altında bulunan yağ dokusundaki düzensizlikler sonucu gelişen, deri yüzeyinin portakal kabuğu görünümüdür. Genetik yatkınlık, hormonal nedenler, sağlıksız beslenme alışkanlıkları, sigara veya alkol kullanımı, hareketsiz yaşam selülit oluşumunun temel nedenlerindendir. Selülit mezoterapisi, deri altında bulunan yağ dokusunun parçalanmasını ve o bölgede kan akışının hızlandırılmasını sağlayan solüsyonların, ince iğneler ile enjeksiyonu işlemidir. Gıdı mezoterapisinde de selülit mezoterapisi benzer şekilde deri altında bulunan yağ dokusu hedeflenir ve enzim içeren solüsyonlar ile yağ dokusunun küçülmesini sağlanır. Seans sayısı ve sıklığı kişinin ihtiyacına göre belirlenir.

Mezoterapi Fiyatları

Mezoterapi için kullanılacak malzemenin kalitesi, uygulama yapılan klinik ortam, uygulamayı yapacak olan doktorun uzmanlığı gibi konular Mezoterapi Fiyatlarını etkilemektedir.

Mezoterapi Fiyatlarını merak ediyorsanız kliniğimizi ziyaret etmeden bizi arayarak Mezoterapi Fiyatı ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

Mezoterapi Fiyatı Almak İçin Hemen Ara